Secretariële diensten en Managementondersteuning


Een goed functionerend secretariaat vormt de basis voor een efficiënte en effectieve organisatie. Dit uitgangspunt gebruikt Gribnau Management Support bij haar werkzaamheden voor bedrijven, stichtingen, verenigingen, brancheorganisaties en overige samenwerkingsverbanden.

Gribnau Management Support is er voor ondernemers die er bewust voor kiezen om geen eigen secretariaat te voeren. Maar ook voor ondersteuning tijdens piekperiodes of projecten en bij tijdelijke afwezigheid van uw medewerkers.

Gribnau Management Support zorgt voor optimale uitvoering van alle dagelijkse taken, zoals:

  • Efficiënt agendabeheer
  • Verzorgen van zakelijke correspondentie in Nederlands, Engels en Frans
  • Uitwerken van offertes, rapportages en verslagen
  • Uitwerken van presentaties
  • Organiseren van (bedrijfs)evenementen
  • Uitwerken van uw hand-outs, notities, rapporten en lezingen
  • Organiseren van vergaderingen, lunches en accommodaties
  • Notuleren van vergaderingen
  • Uitwerken van geluidsopnamen (bv. interviews, gesprekken)
  • Verzorgen van mailings
  • Beheer van adressenbestanden en ledenadministratie
  • Regelen van zakenreizen
  • Persoonlijke assistentie en begeleiding
  • Verzorgen relatiegeschenken en persoonlijke attenties

Eigenlijk alles wat u aan een secretaresse kunt overlaten: dat is meer dan u denkt!

Terug naar de specialisaties